* Wat zijn de verzendkosten?
Alle orders binnen Nederland pakket post € 7,25, brievenbuspost € 2,50 / 4,50
Verzendkosten voor orders naar België € 13,00 en Duitsland zijn €13,50, voor andere landen
ontvangt u een e-mail

* Kan ik mijn pakket verzekerd laten verzenden?
Ja dit is mogelijk. Geef dit dan aan in het veld "opmerkingen" onderaan uw bestelling en u ontvangt van ons een aangepaste bevestiging.

* Wat is jullie levertijd?
We leveren na ontvangst betaling. het streven is om dan binnen 1-3 werkdagen (ma-vr) u bestelling op de post te doen.

* Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Wij bieden de volgende betaalmogelijkheden aan: Vooraf betalen via bankoverschrijving, iDeal, Bankcontact en Belfius.

* Gaat mijn bestelling dezelfde dag op de post als ik met iDeal betaal?
Nee, garanderen we niet. ( zie levertijd)

*Kan ik ook op factuur bestellen?
Dit is helaas niet mogelijk, omdat wij het risico zelf moeten dragen.

*Leveren jullie ook B2B in het buitenland?
We leveren buiten Nederland alleen aan particulieren 

* Kan ik mijn bestelling ophalen en dan contant afrekenen?
Dit is heel beperkt en alleen op afspraak mogelijk, wij hebben geen stenen winkel. En alleen ma-vr tot 12.00u 
Nu NIET mogelijk ivm de drukte

* Kan ik bij ophalen van mijn bestelling  PINNEN?
Bij op halen is pinnen niet mogelijk, alleen contante betaling en zo gepast mogelijk.

* Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heeft u een foutief emailadres ingevoerd. Geef dit via het contactformulier op de website door  en wij gaan kijken of de bestelling wel in ons systeem staat. Is dit niet het geval dan dient u opnieuw te bestellen.

* Ik krijg geen reactie op een email, wat nu?
Duurt het langer dan 48 uur (weekenden uitgesloten) voordat u een reactie van ons heeft ontvangen? Dan kan het zijn dat wij uw email niet hebben ontvangen of wij zijn gesloten ivm een beurs of vakantie. Dit staat altijd duidelijk aangegeven op de homepage.

* Ik wil meer bestellen dan het winkelwagentje aangeeft?
Er is dan niet meer op voorraad. ( thema feestartikelen worden niet meer aangevuld gaan uit het assortiment)
Aangezien we het grootste gedeelte van de artikelen uit het Buitenland krijgen is bijbestellen op korte termijn niet mogelijk.
Wij kunnen ook geen kleine aantallen bij onze leveranciers bestellen en zitten altijd met min. afname.

* Kunt u mij naam en adres van de leveranciers gegeven?
We verstrekken hierover geen informatie en we reageren ook niet op vragen hier over!!

* Kan ik ook via een e-mail mijn bestelling doorgeven?
Nee, u kunt alleen bestellen via de webwinkel.

* Vraag over geleverde bestelling en nu?
Om uw vraag goed en snel te kunnen beantwoorden, hebben we uw order nummer nodig.

* Als ik een bepaald aantal van 1 artikel bestel, krijg ik dan korting?
Nee, we hebben geen aantallen korting.

* Ik ben de kortingscode vergeten in te vullen bij de bestelling. Kan dit alsnog?
De kortings code wordt achteraf niet toegevoegd.

* Kan is artikelen retour sturen?
Ja, na melding via email kunt u het retour zenden Zie pagina RETOURNEREN

 

Staat uw vraag er niet bij stuur dan een bericht via het contact formulier op de website

© 2007 - 2020 Helena`s kinderfeesten | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel